Si en pagar amb targeta al web o a l'app apareix un missatge d'error i no reps els bitllets per correu electrònic pot ser per:

  • Error en introduir el número de targeta, CVV o data de caducitat.
  • No tenir activada per a la targeta l'opció de comerç electrònic segur.
  • Manca de saldo a la targeta.
  • Error de connexió en la transacció.

El més habitual és que, si es produeix un missatge d'error, no es faci ni la transacció ni el cobrament.

Si es produís un càrrec sense emissió de bitllet, el sistema de seguretat d'Alsa detectarà l'error i reemborsarà automàticament l'import en el termini d'1 hora.

Què cal fer si es produeix un problema amb el pagament

En cas d'incidència, contacta amb nosaltres a través de:

  • Telèfon 24h: (+34) 919 914 030
  • Formulari d'Incidències pagament web.

Per a una atenció més àgil de la incidència, necessitarem la informació següent sobre la compra:

  • Document d'identitat utilitzat.
  • Segons el mètode de pagament:
  1. Targeta: els 6 primers i els 4 últims dígits de la targeta amb la qual es va fer el pagament.
  2. PayPal: adreça electrònica associada al compte en aquest servei.
  3. Pagament amb factura mòbil: número de telèfon.
  • Import exacte de la transacció.
  • Data de compra.
  • Origen i destinació.
  • Data i hora del viatge.

Si no trobes el que busques, contacta amb nosaltres (en espanyol)