Si, en comprar el teu bitllet, detectes un doble càrrec en el teu compte o un càrrec sense bitllet, possiblement sigui a causa d’un error del sistema. El més probable és que un dels teus intents de compra no generés un localitzador, de manera que, en tornar a intentar-ho i fer la compra correctament, es produís un doble càrrec.

En aquest cas, el més habitual és que el sistema de seguretat d'Alsa detecti l'error i reembossi automàticament l'import a la targeta financera o al compte PayPal amb el qual es va fer el pagament. Rebràs un correu on se t’informarà del procés.

Hi ha la possibilitat que el sistema de seguretat tingui problemes a l'hora de fer el reembossament. En aquest cas, rebràs un correu on se’t comunicarà l'error en la transacció i se t’indicaran els passos que has de seguir per solucionar el problema.

En aquest segon cas, contacta amb el nostre Servei d'Atenció al Client a través de Incidencies amb bitllets i pagaments del web i tingues preparada la informació següent:

En cas de pagament amb targeta:

  • 6 primers i 4 últims dígits de la targeta emprada durant la compra.
  • Data de la compra (no del viatge).
  • Import exacte de la compra.

Si vas pagar mitjançant PayPal:

  • Adreça electrònica associada al teu compte de PayPal.
  • Data de la compra (no del viatge).
  • Import exacte de la compra.
  • O únicament amb indicació de la identificació de la transacció.

Si no trobes el que busques, contacta amb nosaltres (en espanyol)