Per a trajectes nacionals, Alsa disposa d’un servei de paqueteria que et permet enviar equipatge sense passatger entre diferents estacions. Sol·licita’l a les estacions i facilita el nom, cognoms i telèfon de contacte de l'emissor i de la persona encarregada de recollir-lo. A l'estació de destinació, el paquet romandrà a càrrec de l'equip de facturació, el qual estarà pendent de l'arribada de l'enviament.

Condicions

  • L'equipatge que es pugui enviar dependrà de l'espai disponible a la bodega de l'autobús en el moment de la contractació del servei.
  • Alsa no es responsabilitzarà de la tramesa de productes peribles i no es permetrà el trasllat d'animals si l'amo no viatja en el servei.
  • El preu de l'enviament dependrà de l'estació d'origen i de destinació.
  • En cas de pèrdua de l'equipatge a càrrec de l'equip de facturació, es procedirà a indemnitzar l'usuari en funció dels kg de l'objecte extraviat.
  • Servei no disponible per a trajectes internacionals.

Recorda que les condicions del servei de facturació i paqueteria depenen de cada estació i que no totes disposen d’aquest sistema. Per obtenir informació sobre el servei de facturació d'Alsa caldrà consultar a través del nostre formulari d'informació general, on et podran facilitar l'adreça del Punt de Facturació o que acudeixis a un Punt de Venda.

Si no trobes el que busques, contacta amb nosaltres (en espanyol)