Per conèixer si per al servei desitjat queden places disponibles:
- Inicia el procés de compra.
- A la pàgina de resultats, només podràs seleccionar els serveis amb places disponibles. Si el servei desitjat ja està complet, apareixerà el missatge "No hi ha places disponibles" i no podrà ser seleccionat.
- Un cop seleccionat l'horari desitjat, prem CONTINUAR i passaràs a "Completa el teu bitllet”.
- A continuació, en arribar a "Completa el teu bitllet" prem "Canviar seients".
- Es desplegarà un plànol de l'autobús amb els seients numerats. Els seients en verd són les places que queden lliures a l'autobús.
A l’App
- Inicia el procés de compra
- A la pàgina de resultats, només podràs seleccionar els serveis amb places disponibles. Si el servei no té places disponibles, apareixerà el missatge "COMPLET" i no podrà ser seleccionat.
- Un cop seleccionat l'horari desitjat, prem CONTINUAR i arribaràs a "Serveis addicionals”.
- A l'opció "Seients" prem "MODIFICAR" i es desplegarà un plànol de l'autobús amb els seients numerats. Els seients de color verd són les places que encara estan lliures a l'autobús.
Per telèfon, en punts de venda i màquines autovenda
En la compra de bitllets a través del 902 422 242 o en punts de venda, el personal de venda us informarà en cas que hi hagi places disponibles per al servei indicat.
En màquines autovenda, en cas que no hi hagi places disponibles, el sistema no us deixarà seleccionar el servei desitjat en el qual s'indicarà que no hi ha places disponibles.