Accessibilitat i necessitats especials
Cercador
A Alsa entenem la mobilitat com un dret social i treballem per facilitar una mobilitat inclusiva i universal, adaptada a les necessitats de totes les persones.
El nostre objectiu és que les persones de qualsevol col·lectiu puguin gaudir dels nostres serveis en les mateixes condicions de seguretat, igualtat i confort, amb la major autonomia possible.
Per això, treballem contínuament en la millora de tota la cadena d'accessibilitat dels nostres serveis, a través de diferents solucions: adaptacions per a persones amb mobilitat reduïda i amb cadira de rodes (PMR i PMRCR), places de transferència, acompanyants gratuïts o bonificats, informació accessible, canals de venda adaptats, etc.
El nostre enfocament està inspirat en els Criteris DALCO, relatius a les accions de deambulació, aprehensió, localització i comunicació que s'han de satisfer per garantir l'accessibilitat universal, segons defineixen la Norma UNE 170001-1.2007.
Per al disseny, el desenvolupament i la validació de les diferents iniciatives i millores incloses en el nostre Pla de Mobilitat Accessible i Inclusiva comptem amb el suport de diferents organismes i associacions que aporten el punt de vista dels diferents col·lectius amb discapacitat.
Consulta tota la informació sobre la nostra oferta de serveis accessibles en trajectes d'àmbit nacional i regional, i urbà i metropolità.
El nostre compromís amb la igualtat de drets i oportunitats de totes les persones es manifesta a través de la Certificació AENOR segons la Norma UNE 170001 de Sistemes de Gestió d’Accessibilitat Universal en diverses de les nostres rutes.
En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre la nostra oferta de serveis accessibles però, si no trobes allò que busques o si tens alguna consulta més específica, també pots consultar la nostra secció d’Ajuda.
Per a qualsevol dubte o suggeriment addicional sobre els nostres serveis, contacta amb nosaltres a través del nostre telèfon d'atenció al client 900 814 114.