Compra de serveis d'assistència
Els serveis d'assistència es poden adquirir per la web, per l'app i en els punts de venda d'Alsa i mitjançant l’atenció telefònica.
En aquells serveis en els quals estigui disponible un servei d'assistència, podràs fer la reserva a la web a l'hora d'adquirir el bitllet.
Per fer-ho, activa el botó que trobaràs a l'hora d'introduir les teves dades.
Per finalitzar la reserva, has de deixar un telèfon i una adreça de correu de contacte i seleccionar la teva necessitat concreta. Si presentes més d'una necessitat, pots indicar-la en el camp d'observacions.
El procés de venda en aquests canals és semblant al de la web, però és atès presencialment per un dels nostres agents.
En aquells serveis en els quals estigui disponible el servei d'assistència, un dels nostres agents t’oferirà l'oportunitat de fer-ne la reserva, et preguntaran sobre les teves necessitats i et demanaran el telèfon i l’adreça de contacte.
En aquells serveis en què estigui disponible un servei d'assistència, un cop hagis seleccionat la data i l'origen/destí del viatge i emplenat les dades del passatger:
- Selecciona "Mostrar Altres serveis addicionals".
- Al menú desplegable, selecciona el servei d'assistència que et calgui. Si presentes més d'una necessitat, si et plau, emplena el camp d'observacions.