Titulo pagina
- Alsa Innovació (R+D+I)
- Sala de premsa
- La nostra història
- Les nostres activitats
- Medi ambient
- Política de gestió ambiental, energètica i de conducció eficient
- Seguretat
- Persones
- Política de sostenibilitat
- Informe de Sostenibilitat
- Responsabilitat corporativa
- Retos de Colaboración - Ministerio de Ciencia e Innovación
- Política de Seguretat i Salut Laboral
- Ètic i Compliance
- Estados de información no financiera
- Certificacions
- Històries sobre rodes
ALSA entén la responsabilitat social corporativa com la integració de les preocupacions socials i ambientals en les seves operacions comercials i en les relacions amb els interlocutors.
Conscients que les qüestions relacionades amb la millora dels impactes socials i ambientals d’aquesta activitat empresarial són cada vegada més importants, des de fa anys ALSA ha donat suport a iniciatives socials d’índole molt diversa (culturals, científiques, esportives, benèfiques...) i desenvolupant accions pròpies de responsabilitat corporativa.
També promou iniciatives culturals pròpies, com l’edició periòdica de llibres de butxaca que es distribueixen gratuïtament entre els viatgers o la convocatòria anual del concurs literari Cuentos sobre ruedas.
Les línies d’acció preferent en les quals ALSA desenvolupa els seus programes de responsabilitat corporativa són:
- La seguretat: actuacions encaminades a augmentar la seguretat de les operacions per a viatgers, empleats i públic en general.
- L’excel·lència operativa: actuacions encaminades a millorar l’eficiència operacional que promouen la millora contínua de la qualitat de servei oferta als clients.
- Les persones: iniciatives i bones pràctiques desenvolupades per atendre les expectatives dels empleats, com per exemple:
- Desenvolupament d’activitats de formació.
- Facilitats d’accés a col·lectius específics amb dificultats d’integració al mercat laboral.
- Mesures que contribueixen a la conciliació de la vida familiar i professional.
- El compromís amb la comunitat: accions que contribueixen a la consecució d’objectius de caràcter general a favor de la comunitat en diferents terrenys, com ara:
- Actuacions encaminades a la lluita contra la pobresa.
- Ajudes que promouen la integració social de col·lectius amb dificultats.
- Difusió i mecenatge cultural mitjançant el suport a activitats culturals o esportives.
- Accions de difusió i conscienciació mediambiental.
- El medi ambient: la promoció de l’ús del transport públic i la gestió d’activitats des d’un punt de vista mediambientalment responsable. Les actuacions en aquest camp es dirigeixen a:
- La reducció progressiva dels impactes mediambientals.
- L’ús d’energies i tecnologies netes que redueixen les emissions.
- La implantació de sistemes de gestió mediambiental.
- L’ecoeficiència i la promoció de la sensibilització mediambiental.
La nostra visió
Consisteix a obtenir la fidelitat per a tota la vida dels nostres clients prestant uns serveis de transport públic d’alta qualitat, freqüents i amb avantatges excel·lents als nostres viatgers.
Els nostres valors
Ens esforcem per aconseguir la perfecció en tot el que fem.
La seguretat de clients i empleats és el més important.
El client és el centre del nostre negoci i complim les seves expectatives.
Promovem el talent i la conciliació de la vida personal i professional dels nostres empleats.
La nostra activitat millora les condicions socials, econòmiques i ambientals de la comunitat.