En cas de pèrdua o deteriorament de l'equipatge en custòdia d'Alsa, serà convenient tramitar la reclamació tan bon punt s’arribi a l'estació de destinació i, si és el cas, es presentarà el bitllet i el resguard de facturació. La indemnització s'ha d’ajustar als límits establerts en la normativa vigent. Per als objectes perduts, també tens disponible el telèfon 91 020 7007 i el formulari de Reclamacions a www.alsa.es.

El transportista no respon de ni per les pèrdues, els danys o les deterioracions, de qualsevol índole, que pateixin els embalums de mà o altres objectes equiparables o assimilables no confiats a la seva custòdia.

He agafat un equipatge erroni... com puc recuperar el meu?

Si en baixar de l'autobús t'has endut una maleta equivocada, procedeix de la manera següent:

  • Deixa la maleta que et vas endur al Punt de Venda Alsa de l'estació d'arribada.
  • Per recuperar el teu equipatge, posa una reclamació en el punt de venda, amb el teu bitllet, emplena el formulari de Reclamacions que trobaràs a la secció CONTACTE del web o truca al telèfon (+34) 91 020 7007.

Si no trobes el que busques, contacta amb nosaltres (en espanyol)