Preparació del viatge per a viatgers en cadira de rodes (PMRCR)

Tan aviat com acabis la compra del teu bitllet, el nostre sistema de vendes emetrà una alerta automàtica a tots els departaments implicats perquè organitzin el servei segons les teves necessitats.

Aquesta organització inclou, entre d'altres, els elements següents:

  • Autocar accessible amb plataforma elevadora per a l'embarcament del viatger amb cadira de rodes. Prèviament, haurem retirat les butaques necessàries per habilitar l'espai on s'ubicarà la cadira de rodes i que anirà ancorada al terra del vehicle segons la normativa.
    Consulta tota la informació sobre els requisits que ha de complir la teva cadira de rodes per viatjar en l'espai PMRCR.
  • Personal de conducció al qual s’haurà avisat prèviament de la teva reserva perquè et faciliti l'embarcament amb antelació suficient. Disposem de procediments i instruccions detallades per a totes les fases del viatge i tot tipus de serveis i vehicles.
  • Parada/dàrsena accessible Perquè puguis fer servir la plataforma d'accés a l'autocar, cal que la parada o la dàrsena de l'estació compleixi certes dimensions mínimes, per la qual cosa ens assegurarem que el teu servei arrenqui i finalitzi en parades adequades.
    Per raó de limitacions físiques d'algunes parades o estacions, la gestió de les quals és responsabilitat d'entitats externes a Alsa, en algunes destinacions no et podrem oferir un servei accessible. Estem treballant perquè aquestes entitats actualitzin com més aviat millor aquests espais per fer-los adequats per a tothom.
  • Rampa auxiliar per carregar al maleter els elements d’ajuda a la mobilitat. Per tal de facilitar l'embarcament/desembarcament d'aquests elements, les nostres instal·lacions principals incorporen rampes plegables auxiliars que es reserven de manera automàtica en el mateix moment de la compra del bitllet.
    A més, hem instal·lat, a la nostra flota accessible, un sistema addicional d'ancoratges i subjeccions per assegurar aquests elements de mobilitat en un espai reservat a la bodega.
    Consulta més informació sobre els requisits que ha de complir la teva cadira de rodes per viatjar al maleter.

Nota: el personal de conducció et preguntarà sobre el maneig de la cadira per poder desar-la al maleter de manera adequada.

IMPORTANT: per assegurar-nos que el servei que estem organitzant respon a les teves necessitats, contactarem amb tu per telèfon amb antelació suficient abans del viatge.

Per tant, és IMPRESCINDIBLE que ens facilitis un número de telèfon vàlid perquè puguem confirmar amb tu la reserva. En cas contrari, la reserva no podrà ser confirmada.

També farem servir aquest telèfon per avisar-te en cas que sorgís algun contratemps amb el servei o amb la teva reserva.

Per la teva banda, cal que t'asseguris que la teva cadira de rodes compleix les restriccions d'accés per pujar a bord o al maleter, i que et presentis amb 30 minuts d'antelació per embarcar. En el cas dels serveis prestats a València, et podràs presentar amb 15-30 minuts d'antelació.

Si tens alguna altra necessitat o circumstància que consideris important que coneguem, si et plau comunica-la al nostre personal durant la compra o posa't en contacte amb nosaltres al 900 814 114.