Servicios de apoyo y asistencia durante el viaje
El passatger haurà de tenir en compte les condicions següents:
- S'ha de presentar a la dàrsena 15 minuts abans de l'hora de sortida.
- Inclou ajut per embarcar i desembarcar, ajut per localitzar la plaça i ajuda amb l'equipatge en origen, destinació i parades de descans. En cas que siguis usuari de cadira de rodes o escúter, i vulguis viatjar en una butaca de l'autobús hauràs de poder fer la transferència de forma autònoma o portar un acompanyant que t'ajudi a fer-ho. Per la teva seguretat, el nostre personal no podrà fer aquesta transferència. (Veure apartat Places per a PMRSR i Places per a PMR).
- El servei no inclou la posada a disposició dels elements dajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies. No facilita acompanyament ni a l'estació ni a bord, ni ajuda per menjar, ni beure, ni anar a la neteja. En cas necessari, el viatger haurà d'anar acompanyat.
- Disponible en tots els trajectes de les rutes:
- Madrid - Granada
- Almeria – Múrcia
- Granada – Aeroport Granada
- L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia a través dels nostres punts de venda, a la nostra pàgina web o al telèfon d'atenció al client 91 020 7007.