Para coñecer se para o servizo desexado quedan prazas dispoñibles:
- Inicia o proceso de compra.
- Na páxina de resultados, só poderás seleccionar os servizos con prazas dispoñibles. Se o servizo desexado xa está completo, aparecerá a mensaxe «Non hai prazas dispoñibles» e non poderá seleccionarse.
- Unha vez seleccionado o horario desexado, preme en «CONTINUAR» e pasarás a «Completa o teu billete»
- A continuación, ao chegar a «Completa o teu billete», preme en «Cambiar asentos».
- Despregarase un plano do autobús cos asentos numerados. Os asentos en verde son as prazas que quedan libres no autobús.
Na App
- Inicia o proceso de compra
- Na páxina de resultados, só poderás seleccionar os servizos con prazas dispoñibles. Se o servizo non ten prazas dispoñibles aparecerá a mensaxe de «COMPLETO» e non poderá seleccionarse.
- Unha vez seleccionado o horario desexado, preme en «CONTINUAR» e chegarás a «Servizos adicionais».
- Na opción «Asentos», preme en «MODIFICAR» e despregarase un plano do autobús cos asentos numerados. Os asentos en cor verde son as prazas que aínda están libres no autobús.
Por teléfono, en puntos de venda e en máquinas autovenda
Na compra de billetes a través do 902 422 242 ou en puntos de venda, o persoal de venda informarao en caso de que existan prazas dispoñibles para o servizo indicado.
En máquinas autovenda, no caso de non haber prazas dispoñibles, o sistema non lle deixará seleccionar o servizo desexado no cal se indicará que non hai prazas dispoñibles.