Os billetes comprados en puntos de venda e máquinas autovenda só poderán xestionarse en puntos de venda Alsa.
Os billetes comprados en www.alsa.es/gl, 902 422 242 e na app poderán xestionarse nesas mesmas canles ou en puntos de venda Alsa.
Para cambiar ou anular un billete en www.alsa.es/gl, na páxina principal da web:
1. Accede a «Xestiona o teu billete».
2. Elixe unha destas opcións para identificar o teu billete:
- Localizador e DNI do comprador.
- Método de pagamento e data de compra.
3. En «Opcións» poderás modificar ou anular o teu billete.
Na App
Se es cliente Alsa Plus:
- A través do menú superior, accede a «As miñas viaxes».
- Na lapela «Próximos», poderás visualizar os billetes das túas futuras viaxes.
- Accede a «Ver billete».
- Entra en «Opcións» para poder cambiar ou teu billete.
Se non es cliente Alsa Plus:
- Accede ao menú e, desde aí, cara a «Os meus billetes».
- Accede a «Importar» e, co teu documento de identidade e localizador, vincula o teu billete á app.
- En «Opcións» poderás modificar ou anular o teu billete.