Se, ao comprar o teu billete, detectas un dobre cargo na túa conta ou un cargo sen billete, deberase posiblemente a un erro do sistema. O máis probable é que un dos teus intentos de compra non xerase un localizador, de forma que, ao volver intentalo e realizar a compra de forma correcta, se producise un dobre cargo.

En tal caso, o habitual é que o sistema de seguridade de Alsa detecte o erro e reembolse automaticamente o importe á tarxeta financeira ou conta PayPal coa cal se realizou o pagamento. Recibirás un correo informándote do proceso.

Existe a posibilidade de que o sistema de seguridade teña problemas á hora de realizar o reembolso. En tal caso, recibirás un correo comunicándoche o erro na transacción e indicando os pasos que hai que seguir para solucionar o problema.

Neste segundo caso, contacta co noso Servizo de Atención a través do Incidencias con billetes e pagamentos da web e ten preparada a seguinte información:

No caso de pagamento con tarxeta

  • 6 primeiros e 4 últimos díxitos da tarxeta utilizada durante a compra.
  • Data de compra (non de viaxe).
  • Importe exacto da compra.

Se pagaches mediante PayPal

  • Enderezo de correo electrónico asociado á túa conta de PayPal.
  • Data de compra (non de viaxe).
  • Importe exacto da compra.
  • Ou facilitando unicamente o ID da transacción.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)