Os billetes con volta aberta que se comprasen nun punto de venda só poderán pecharse pola mesma canle. En caso contrario, a volta poderá pecharse en calquera canle de venda.
A volta aberta terá unha validez de 6 meses desde a data de compra e a posibilidade de pechalo dependerá da dispoñibilidade de prazas no servizo desexado.
Á hora de adquirir un billete con volta aberta, asignaráseche o mesmo servizo de clase ca no traxecto de ida; é dicir, se para a ida escolliches viaxar en servizo Supra, o importe da volta corresponderá ao mesmo tipo de servizo e pode cambialo ao pechar o billete.
No caso de pechar o billete nun servizo de categoría superior, deberase pagar a diferenza. A tarifa dos servizos supra non é fixa, polo que pode haber recargos no momento do peche do billete en función do horario seleccionado.
Para pechar a volta do billete:
- Entra en «Xestiona o teu billete».
- Escolle a forma de identificar o teu billete (localizador e documento de identidade ou Documento de identidade e últimos 4 díxitos da tarxeta usada no pagamento).
- Unha vez localizados os teus billetes, sobre o de volta entra en «Pechar».
- A continuación, escolle a data desexada para o billete de volta e preme en «APLICAR DATA».
- Selecciona o horario e o asento desexado e preme en «GARDAR».
Na App
- No menú superior entra en «As miñas viaxes».
- En «Próximos» entra en «Ver billete».
- No teu billete de volta preme en «PECHAR VOLTA».
- Escolle a data de volta e o horario desexado.
- Selecciona o teu asento no autobús e preme en «CONTINUAR».
- A continuación, introduce o teu correo electrónico. Se es Alsa Plus constará o enderezo asociado á túa conta.
- Acepta as condicións de compra e preme en «PECHAR VOLTA» para completar o proceso.
No teléfono e en puntos de venda poderás pechalo facilitando o teu documento de identidade e o localizador do billete.