Os billetes con volta aberta que se comprasen nun punto de venda só poderán pecharse pola mesma canle. En caso contrario, a volta poderá pecharse en calquera canle de venda.

A volta aberta terá unha validez de 6 meses desde a data de compra e a posibilidade de pechalo dependerá da dispoñibilidade de prazas no servizo desexado.

Á hora de adquirir un billete con volta aberta, asignaráseche o mesmo servizo de clase ca no traxecto de ida; é dicir, se para a ida escolliches viaxar en servizo Supra, o importe da volta corresponderá ao mesmo tipo de servizo e pode cambialo ao pechar o billete.

No caso de pechar o billete nun servizo de categoría superior, deberase pagar a diferenza. A tarifa dos servizos supra non é fixa, polo que pode haber recargos no momento do peche do billete en función do horario seleccionado.

Para pechar a volta do billete:

En www.alsa.es/gl

  1. Entra en «Xestiona o teu billete».
  2. Escolle a forma de identificar o teu billete (localizador e documento de identidade ou Documento de identidade e últimos 4 díxitos da tarxeta usada no pagamento).
  3. Unha vez localizados os teus billetes, sobre o de volta entra en «Pechar».
  4. A continuación, escolle a data desexada para o billete de volta e preme en «APLICAR DATA».
  5. Selecciona o horario e o asento desexado e preme en «GARDAR».

Na App

  1. No menú superior entra en «As miñas viaxes».
  2. En «Próximos» entra en «Ver billete».
  3. No teu billete de volta preme en «PECHAR VOLTA».
  4. Escolle a data de volta e o horario desexado.
  5. Selecciona o teu asento no autobús e preme en «CONTINUAR».
  6. A continuación, introduce o teu correo electrónico. Se es Alsa Plus constará o enderezo asociado á túa conta.
  7. Acepta as condicións de compra e preme en «PECHAR VOLTA» para completar o proceso.

No teléfono e en puntos de venda poderás pechalo facilitando o teu documento de identidade e o localizador do billete.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)