Accesibilidade e necesidades especiais
Buscador
En Alsa entendemos a mobilidade como un dereito social e traballamos para facilitar unha mobilidade inclusiva e universal, adaptada ás necesidades de todas as persoas.
O noso obxectivo é que as persoas de calquera colectivo poidan gozar dos nosos servizos nas mesmas condicións de seguridade, igualdade e comodidade, coa maior autonomía posible.
Por iso, traballamos continuamente na mellora de toda a cadea de accesibilidade dos nosos servizos a través de diferentes solucións: adaptacións para persoas con mobilidade reducida e con cadeira de rodas (PMR e PMRCR), prazas de transferencia, acompañantes gratuítos ou bonificados, información accesible, canles de venda adaptadas, etc.
O noso enfoque está inspirado nos Criterios DALCO, relativos ás accións de deambulación, aprehensión, localización e comunicación que han de satisfacerse para garantir a accesibilidade universal, segundo defínense na Norma UNE 170001-1.2007.
Para o deseño, desenvolvemento e validación das diferentes iniciativas e melloras incluídas no noso Plan de Mobilidade Accesible e Inclusiva contamos co apoio de diferentes organismos e asociacións que achegan o punto de vista dos diferentes colectivos con discapacidade.
Consulta toda a información sobre a nosa oferta de servizos accesibles en traxectos de ámbito nacional e rexional, e urbano e metropolitano.
O noso compromiso coa igualdade de dereitos e oportunidades de todas as persoas maniféstase a través da Certificación AENOR segundo a Norma UNE 170001 de Sistemas de Xestión de Accesibilidade Universal en varias das nosas rutas.
Nesta páxina atoparás toda a información sobre a nosa oferta de servizos accesibles pero, se non atopas o que buscas ou tes algunha consulta máis específica, tamén podes consultar a nosa sección de Axuda.
Para calquera dúbida ou suxestión adicional sobre os nosos servizos, contacta connosco a través do noso teléfono de atención ao cliente 900 814 114.