Compra de servizos de asistencia
Os servizos de asistencia pódense adquirir pola web, pola app e nos puntos de venda de Alsa e atención telefónica.
Naqueles servizos nos que estea dispoñible un servizo de asistencia, poderalo reservar na web á hora de adquirir o billete.
Para iso, activa o botón que atoparás á hora de introducir os teus datos.
Para finalizar a reserva, tes que deixar un teléfono e enderezo de correo de contacto e seleccionar a túa necesidade concreta. Se presentas máis dunha necesidade, podes completalo no campo de observacións.
O proceso de venda nestas canles é similar ao da web, pero atendido presencialmente por un dos nosos axentes.
Naqueles servizos nos que estea dispoñible o servizo de asistencia, un dos nosos axentes ofrecerache a oportunidade de reservalo, preguntaranche sobre as túas necesidades e o teu teléfono e enderezo de contacto.
Naqueles servizos nos que estea dispoñible un servizo de asistencia, unha vez que seleccionaches a data e a orixe/destino da viaxe e completaches os datos do pasaxeiro:
- Selecciona «Mostrar outros servizos adicionais».
- No menú despregable, selecciona o servizo de asistencia que necesites. Se presentas máis dunha necesidade, enche o campo de observacións.