Titulo pagina
- Alsa Innovación (I+D+I)
- Sala de prensa
- A nosa historia
- As nosas actividades
- Medio ambiente
- Política de xestión ambiental, enerxética e de condución eficiente
- Seguridade
- Persoas
- Política de sostibilidade
- Informe de Sostibilidade
- Responsabilidade corporativa
- Retos de Colaboración - Ministerio de Ciencia e Innovación
- Política de Seguridade e Saúde Ocupacional
- Ética e Compliance
- Estados de información no financiera
- Certificados
- Contos sobre rodas
ALSA entende a responsabilidade social corporativa como a integración das preocupacións sociais e ambientais nas súas operacións comerciais e nas relacións cos interlocutores.
Conscientes de que as cuestións relacionadas coa mellora dos impactos sociais e ambientais desta actividade empresarial son cada vez máis importantes, desde hai anos ALSA vén apoiando diferentes iniciativas sociais (culturais, científicas, deportivas, benéficas...) e desenvolvendo accións propias de responsabilidade corporativa.
Tamén promove iniciativas culturais propias, como a edición periódica de libros de peto que se distribúen gratuitamente entre os viaxeiros ou a convocatoria anual do concurso literario "Contos sobre rodas".
As liñas de acción preferente nas que ALSA desenvolve os seus programas de responsabilidade corporativa son:
- A seguridade: actuacións encamiñadas a aumentar a seguridade das operacións para viaxeiros, empregados e público en xeral.
- A excelencia operativa: actuacións encamiñadas a mellorar a eficiencia operacional que promoven a mellora continua da calidade de servizo ofrecida aos clientes.
- As persoas: iniciativas e boas prácticas desenvolvidas para atender as expectativas dos empregados, como por exemplo:
- Desenvolvemento de actividades de formación.
- Facilidades de acceso a colectivos específicos con dificultades de integración no mercado de traballo.
- Medidas que contribúen á conciliación da vida familiar e profesional.
- O compromiso coa comunidade: accións que contribúen á consecución de obxectivos de carácter xeral en favor da comunidade en distintos terreos, como:
- Actuacións encamiñadas á loita contra a pobreza.
- Axudas que promoven a integración social de colectivos con dificultades.
- Difusión e mecenazgo cultural mediante o apoio a actividades culturais ou deportivas.
- Acciones de difusión e concienciación medioambiental.
- O medio ambiente: a promoción do uso do transporte público e a xestión de actividades desde un punto de vista medioambientalmente responsable. As actuacións neste campo diríxense a:
- A redución progresiva dos impactos medioambientais.
- O uso de enerxías e tecnoloxías limpas que reducen as emisións.
- A implantación de sistemas de xestión medioambiental.
- A ecoeficiencia e a promoción da sensibilización medioambiental.
A nosa visión
Consiste en lograr a fidelidade de por vida dos nosos clientes, emprestando uns servizos de transporte público de alta calidade, frecuentes e con excelentes vantaxes para os nosos viaxeiros.
Nuestros valores
Esforzámonos por alcanzar a perfección en todo o que facemos.
A seguridade de clientes e empregados é o máis importante.
O cliente é o centro do noso negocio e cumprimos coas súas expectativas.
Promovemos o talento e a conciliación da vida persoal e profesional dos nosos empregados.
A nosa actividade mellora as condicións sociais, económicas e ambientais da comunidade.