Compra de servicis d'assistència
Anar a versió en castellà d'esta pàgina
Els servicis d'assistència es poden adquirir per la web, per la app i en els punts de venda de Alsa i atenció telefònica.
En aquells servicis en els que estiga disponible un servici d'assistència, ho podràs reservar en la web a l'hora d'adquirir el billet.
Per a això, activa el botó que trobaràs a l'hora d'introduir les teues senyes.
Per a finalisar la reserva, tens que deixar un teléfon i direcció de correu de contacte i seleccionar la teua necessitat concreta. Si presentes més d'una necessitat, pots completar-ho en el camp d'observacions.
El procés de venda en estos canals és similar al de la @web, pero atés presencialment per un dels nostres agents.
En aquells servicis en els que estiga disponible el servici d'assistència, un dels nostres agents t'oferirà l'oportunitat de reservar-ho, et preguntaran sobre les teues necessitats i el teu teléfon i direcció de contacte.
En aquells servicis en els que estiga disponible un servici d'assistència, una volta que has seleccionat la data i l'orige/destine del viage i completat les senyes del passager:
- Selecciona "Mostrar Atres servicis adicionals".
- En el menú desplegable, selecciona el servici d'assistència que necessites. Si presentes més d'una necessitat, per favor, complete en el camp d'observacions.