(*) daukaten eremuak nahitaezkoak dira.
Erreklamazio bat egin
¿Sobre qué viaje te gustaría realizar la reclamación?
Eskaturiko eremua
Campo obligatorio
Campo obligatorio
Nahitaezko eremua
Nahitaezko eremua
Nahitaezko eremua
Nahitaezko eremua Agiri baliogabea, erabili formatu hau: 12345678A Agiri baliogabea, erabili formatu hau: X12345678A Documento inválido
Nahitaezko eremua Formatu okerra
Karaktere gehiegi Karaktereak falta dira Formatu okerra

Zerbitzuaren datuak

Erreklamazioa kudeatu ahal izateko, NAHITAEZKOA da zure kexaren arrazoi den zerbitzuaren erreserba-zenbakia azaltzea, datu horrek emango baitu aukera zure eskaeraren kudeaketa egoki bat egiteko. Bidaia titulua ez baduzu, Alsa-ko salmenta puntu batera jo beharko duzu erreklamazio bat egiteko.

Eskaturiko eremua

Ficheros*

Campo obligatorio
Eskaturiko eremua
Eskaturiko eremua

Zure kexa edo erreklamazioa zein egoeratan dagoen jakiteko, jarri harremanetan gurekin  (+34) 91 020 7007 telefono-zenbakira deituta (24 orduko zerbitzua); edonola ere, eman dizuten erreferentzia-zenbakia adierazi beharko duzu.