Nahi duzun zerbitzuan toki librerik gelditzen den jakiteko:

www.alsa.es/eu webguneetan

1. Hasi erosteko prozesua.

2. Emaitzen orrian, eserlekuak libre dituzten zerbitzuak baino ezin izango dituzu aukeratu. Nahi dugun zerbitzua beteta badago, «Ez dago eserlekurik libre» mezua agertuko da, eta ezin izango da hautatu.

3. Nahi dugun ordutegia aukeratu ondoren, sakatu JARRAITU, eta «Osatu zure txartela» eremura iritsiko zara.

4. Jarraian, «Osatu zure txartela» atalera iristen zarenean, sakatu «Aldatu eserlekuak».

5. Autobusaren plano bat agertuko da, eserlekuak zenbakituta. Autobusean libre gelditzen diren eserlekuak berdez daude.

App-ean

1. Hasi erosteko prozesua

2. Emaitzen orrian, eserlekuak libre dituzten zerbitzuak baino ezin izango dituzu aukeratu. Zerbitzuan ez badago tokirik libre, «BETETA» mezua agertuko da, eta ezin izango da hautatu.

3. Nahi duzun ordutegia aukeratu ondoren, sakatu JARRAITU, eta «Zerbitzu gehigarriak» eremura iritsiko zara.

4. «Eserlekuak» aukeraren barruan, sakatu «ALDATU», eta autobusaren planoa agertuko da; eserlekuak zenbakituta daude plano horretan. Autobusean oraindik libre dauden eserlekuak berdez daude.

Telefonoz, saltokietan eta autosalmentako makinetan

Txartelak 902 422 242 telefono-zenbakiaren bidez edo saltokietan erosiz gero, langileek jakinaraziko dizute adierazitako zerbitzuan toki librerik dagoen.

Autosalmentako makinetan, tokirik libre ez badago, sistemak ez dizu nahi duzun zerbitzua hautatzen utziko, eta eserleku librerik ez dagoela adieraziko dizu.

Zer bilatzen ari zaren aurkitzen ez baduzu, jarri gurekin harremanetan (gaztelaniaz)