Laguntza-zerbitzuak erostea
Laguntza-zerbitzuak Alsaren webgunearen, aplikazioaren eta salmenta-puntuen bitartez eros daitezke, baita telefonoz ere.
Laguntza-zerbitzu bat eskaintzen duten zerbitzuen kasuan, webgunean egin ahal izango duzu erreserba txartela erosteko garaian.
Horretarako, zure datuak sartzen dituzunean agertuko zaizun botoia aktibatu beharko duzu.
Erreserba amaitzeko, harremanetan jartzeko telefono-zenbaki bat eta helbide bat adierazi behar dituzu, eta zehazki zer behar duzun aukeratu. Behar bat baino gehiago izanez gero, oharren eremuan idatz dezakezu.
Kanal horietako salmenta-prozesua webgunekoaren antzekoa da, baina gure agente batek aurrez aurre lagunduko dizu.
Laguntza-zerbitzua eskaintzen duten zerbitzuen kasuan, gure agente batek erreserba egiteko aukera emango dizu, eta zer behar duzun, zure telefono-zenbakia eta harremanetarako helbidea eskatuko dizkizu.
Laguntza-zerbitzu bat eskaintzen duten zerbitzuen kasuan, bidaiaren eguna eta abiapuntua/helmuga aukeratu ondoren, eta bidaiariaren datuak bete ostean:
- Aukeratu "Erakutsi beste zerbitzu gehigarri batzuk".
- Goitibeherako menuan, aukeratu behar duzun laguntza-zerbitzua. Behar bat baino gehiago izanez gero, mesedez, idatz itzazu oharren eremuan.