Azken eguneratzea: 2022ko martxoa
Mobi4U aplikazioa (aurrerantzean, “aplikazioa”) FOSTERING MOBILITY SL enpresak (zerga-egoitza: Paseo de la Habana 26, 1º-2, 28036 Madrid) garatu du ALSA GRUPO SLU erakunderako (aurrerantzean, Alsa) (IFK: B-82059478 eta egoitza soziala: Calle Josefa Valcárcel, 20, 28027, Madrid); erakunde hori da erabiltzaileek aplikazioa erabiltzen dutenean ematen dituzten datu pertsonalen Tratamenduaren Arduradun.
Pribatutasun Politika honen bitartez arautzen da Alsak aplikazioaren erabiltzaileen (aurrerantzean, “erabiltzailea” edo “erabiltzaileak”, dagokionaren arabera) datu pertsonalak tratatzea, aplikazioaren bitartez emandako zerbitzuen (aurrerantzean, “zerbitzuak”) esparruan.
Aplikazioa deskargatu eta erabiltzeak esan nahi du erabiltzaileak pribatutasun-politika hau irakurri duela eta osorik onartzen duela (aurrerantzean, “Pribatutasun Politika”). Pribatutasun Politika hau indarrean hasteko eguna bat dator Pribatutasun Politika azken aldiz berrikusi zeneko egunarekin; egun horretatik aurrera izango da aplikatzekoa. Alsak Pribatutasun Politika aldatzeko ahalmena izango du; beraz, komeni da Politika hau noizean behin berrikustea.
Aldaketa egin ondoren "Zerbitzuetara" sartze soilak sartutako edozein aldaketa onartzea ekarriko du, horretarako Alsa-k Pribatutasun Politika hau aldian-aldian kontsultatzea gomendatzen du.
Aplikazioaren bidez eskaintzen diren Zerbitzuetako batzuk pribatutasun-politika zehatz batzuen menpe egon daitezke, eta horiek osatuko dira edo, Pribatutasun-politika honen kontrakoak badira, Pribatutasun-politika honen edukia ordezkatuko dute, eta Erabiltzaileak onartutakoan ulertuko da. zerbitzua eskaintzea eskatzen dio, adibidez, garraio-hornitzaile eta operadoreari edo dagokion lotura-zerbitzuari.
Era berean, aplikazioa eta zerbitzuak deskargatu eta erabiltzeari dagokienez, App-a erabiltzeko Baldintza Orokorrak izango dira aplikatu beharrekoak.
1.- TRATAMENDUAREN ARDURADUNA
ALSA GRUPO SLU (IFK: B-82059478 eta egoitza soziala: Calle Josefa Valcárcel, 20, 28027, Madrid); harremanetan jartzeko helbide elektronikoa: asesoria@alsa.es; datuak babesteko ordezkariarekin harremanetan jartzeko: dpo@alsa.es
2.- APLIKAZIOAN JASOTAKO INFORMAZIO PERTSONALA
Erregistratzeko informazioa. Erabiltzaileak erregistratu egin behar du aplikazioan kontu bat sortzeko; erregistratzen denean, bere izen-abizenak, helbide elektronikoa, jaioteguna adierazi behar ditu eta telefono mugikorren zenbakia.
Zerbitzua emateko datuak. Operadoreen Zerbitzuen erreserbari edo erosketari buruzko informazioa.
Ordaintzeko modua. Erabiltzaileak kreditu-txartel bat gehitzen duenean bere kontura, ordainketa-plataformak –hirugarren enpresa batek– jasoko du bere txartelari buruzko informazioa. Alsak ez du zure kreditu-txartelari buruzko informaziorik gordetzen bere zerbitzarietan. Era berean, erabiltzaileak garraio-bonuak gehitu ahal izango ditu, eta bonu horien titular den enpresarekin komunikatuko dira.
Erabiltzaile-profilari buruzko informazioa. Aplikazioa erabiltzen duenean, erabiltzaileak mugikortasunari dagozkion lehentasunak ezar ditzake. Erabiltzaileak bere profila osa dezake, aukeran.
Komunikazioak. Erabiltzailea zuzenean jartzen bada Alsarekin harremanetan, Alsak erabiltzaileari buruzko informazio gehigarria jaso dezake. Alsak sistema automatizatuak erabil ditzake komunikazioak berrikusteko, arrazoi hauengatik: segurtasuna, iruzurraren prebentzioa, legezko eta arauzko baldintzak betetzea, abusuzko jokabide potentzialak ikertzea, produktuen garapena eta hobekuntza, ikerketa, bezeroarekiko konpromisoa (horren barruan sartzen da Alsaren ustez erabiltzailearentzat interesgarriak izan daitezkeen eskaintzak eta informazioa eskaintzea erabiltzaileari; tratamendu horretarako, baimena eskatuko dizugu), eta laguntza teknikoa.
Kokapenari buruzko informazioa. Zure aldez aurretiko baimenaren arabera, Erabiltzaileak Aplikazioa bere gailu mugikorrean erabiltzen duenean, Alsak bere kokapena jasotzen du. Alsak Erabiltzailearen gailuaren kokapen zehatza ere bil dezake Aplikazioa lehen planoan edo atzeko planoan exekutatzen ari denean.
Erabiltzailearen kokapenari buruzko informazioa beharrezkoa da garraio-aukera onenak eskaintzeko, jasotzeko kokapenak zehazteko, zure bidaia-historiaren arabera ibilbide-aukera onenak iradokitzeko eta, oro har, Zerbitzuak eskaintzeko.
Gainera, Erabiltzaileak bere gailuaren edo Aplikazioaren konfigurazioaren bidez Alsa baimentzen badu, Alsak bere kokapena jaso dezake Aplikazioa desaktibatuta dagoen bitartean, bere kokapenean zerbitzu-iradokizunak identifikatzeko.
Zure gailuaren sistema eragilearen konfigurazioaren bidez edozein unetan, Erabiltzaileak zure gailuak zure kokapena partekatzea eragotzi dezake. Hala ere, erabiltzaileen kokapena ezinbestekoa da Aplikaziorako eta hori gabe Alsak ezin ditu Erabiltzaileari Zerbitzuak eman.
Erabilerari buruzko informazioa. Erabiltzaileek aplikazioa nola erabiltzen duten ulertu behar du Alsak aplikazioa bera hobetzearren; horretarako, Alsak automatikoki jasotzen du erabiltzaileen interakzioei buruzko informazioa, hala nola aplikazioaren barruan ikusten dituen webguneak edo beste edukiren bat, aplikazioaren barruan egiten dituen ekintzak, eta bisiten datak eta orduak.
Erabiltzailearen iruzkinak. Operadoreak eta erabiltzaileak, hala nahi badute, kalifikazioa eta berrikuspena egin diezaiokete elkarri bidaia bakoitzaren amaieran. Alsak kalifikazioei eta berrikuspenei buruzko informazioa jasotzen du, betiere erabiltzaileak baimentzen badu.
Bazkideak. Alsak informazio gehigarria jaso dezake mugikortasun-zerbitzuak eskaintzen dituzten bazkide edo partner-etatik, baldin eta erabiltzailea horien bitartez erregistratzen bada; besteak beste, datu demografikoak, ordainketari buruzko informazioa edo iruzurra detektatzeko informazioa jaso dezake, eta lehendik duen beste informazio batekin konbina dezake Alsak.
3.- JASOTAKO DATU PERTSONALAK ZERTARAKO ERABILTZEN DIREN
Alsak erabiltzaile guztien informazioa erabiltzen du helburu hauetarako:
A) Kontratu-harremanean oinarrituta:
- Aplikazioaren bitartez eskainitako zerbitzuak ematea.
- Erabiltzailearen mugikortasun-esperientzia hobetzea.
- Erabiltzaileak mugikortasun-arloko operadoreekin edo hornitzaileekin konektatzea.
- Aplikazioa eskaintzea, hobetzea, hedatzea eta sustatzea.
- Transakzioak eta ordainketak ahalbidetzea.
- Laguntza teknikoa ematea.
B) Lege-betebehar batean oinarrituta:
Dagozkigun lege-betebehar guztiak betetzea, eta zure datu pertsonalak Estatuko Segurtasun Indar eta Kidegoei zein arloan eskumena duten gainerako erakundeei jakinaraztea, hala egiteko eskatzen digutenean.
Larrialdiko egoerak, hondamendiak edo ezinbesteko kasuak behar bezala kudeatzeko, baliteke beharrezkoa izatea zure datu pertsonalak arloan eskumena duten organismo edo erakundeei jakinaraztea.
Jarri harremanetan erabiltzailearekin, hala badagokio, epidemiak eta epidemien hedapena kontrolatzeko egoeretan kontaktuaren trazabilitateari buruzko informazioa emateko.
C) Interesdunaren baimenean oinarrituta:
- Erabiltzailearekin komunikatzea, baita helburua publizitatea eta marketina izanik ere, betiere baimena eman badu.
- Testu-mezuak eta push jakinarazpenak bidaltzea.
Erabiltzaileak edozein unetan ezezta dezake emandako baimena, baina horrek ez du eraginik izango aldez aurretik egindako tratamenduaren zilegitasunean. Baimena ezeztatzeko, merkataritza-komunikazioen zerbitzuan automatikoki baja hartu dezakezu, push jakinarazpenak desgaitu ditzakezu zure gailuan, edo zure eskaera helbide honetara helaraz dezakezu: asesoria@alsa.es.
D) Alsaren interes legitimoan oinarrituta:
- Erabiltzaileek aplikazioa nola erabiltzen duten aztertzea.
- Aplikazioaren erabileraren eta erabiltzaileek aplikazioan dituzten portaeren azterketa estatistikoak egitea; merkatu-azterketak eta aplikazioaren erabileraren analitikak egitea. Datu-tratamendu horiek modu agregatuan egiten dira (alegia, zu ez identifikatzeko moduan) edo, bestela, pseudoanonimizatuta.
- Arrisku- nahiz iruzur-egoerak edo gorabeherak kontrolatu, aztertu eta kudeatzea izan litezkeen iruzurrei aurrea hartzeko. Eragiketa iruzurrezkoa izan daitekeela iritziz gero, tratamenduak transakzioa blokeatzea ekar dezake.
- Ekintzak eta kalitate-inkestak egitea, gure bezero eta erabiltzaileen gogobetetze-maila ezagutzeko eta hobetzeko moduko arloak detektatzeko.
Interes legitimoa dugula uste dugu, horrelako datuen tratamendua zuretzat onuragarria izan baitaiteke, baliagarri zaigulako arreta egokia eman ahal izateko, zure beharrei, itxaropenei eta erabiltzaile gisa duzun gogobetetze-mailari egokitzen zaien zerbitzu hobea eskaintzeko, bai eta eragiketen segurtasuna bermatzeko ere.
4.- DATUAK TRATATZEKO LEGITIMAZIOA
Adierazitako tratamenduak legitimatzen dituzte honako oinarri juridiko hauek: aurretiaz kontratatutako garraio-kontratuaren gauzapena, erabiltzailearen baimena, lege-betebehar bat betetzea eta Alsaren interes legitimoa, Pribatutasun Politika honen 3. puntuan azaldutakoari jarraikiz. Interesen haztapenaren azterketa ere 3. puntu horretan zehaztuta dago.
5.- JASOTAKO INFORMAZIOA NOLA PARTEKATZEN DUEN ALSAK
Egoera jakin batzuetan, Alsak hirugarrenekin partekatzen ditu erabiltzaileen datu pertsonalak.
Bidaia bat erreserbatzeko unean, Alsak erreserbaren xehetasun garrantzitsuak transferitzen dizkio dagokion operadoreari. Honako datu hauek izan daitezke: erabiltzailearen izena, harremanetarako datuak, ordainketaren xehetasunak eta erabiltzaileak erreserba egiterakoan zehaztu duen edozein lehentasun. Erabiltzaileak bere erreserbari buruzko kontsultaren bat egin nahi badu, Alsa operadorearekin harremanetan jar daiteke bere eskaerari erantzuteko. Erabiltzaileak ordainketa aplikazioaren bitartez egiten ez badu erreserba-prozesuan, Alsak ordainketa-moduaren xehetasunak ordainketa-pasabidera bidaliko ditu, gero tratatzeko. Gatazka edo erreklamazio kasuetan, Alsak erreserba-prozesuari buruzko informazioa eman diezaioke operadoreari. Hor sar daiteke zure erreserbaren berrespenaren kopia bat, froga gisa.
Hirugarrenak, zerbitzuen hornitzaileak: Alsak zerbitzu-hornitzaileak erabil ditzake erabiltzailearen datu pertsonalak Alsaren izenean tratatzeko. Hirugarren zerbitzu-hornitzaileek konfidentzialtasun-klausulak bete behar dituzte, eta ezin dituzte zure datu pertsonalak beste helburu batzuetarako erabili.
Ordainketa-hornitzaileak eta beste finantza-erakunde batzuk: erreserba egiteko erabilitako kreditu-txartelaren erabiltzaileak edo titularrak itzulketa bat eskatzen duenean, baliteke Alsak erreserbaren xehetasun batzuk partekatu behar izatea ordainketa-zerbitzuen hornitzailearekin eta dagokion finantza-erakundearekin. Hor sartu daiteke, halaber, erabiltzaileak erreserba egiteko erabili duen erreserbaren berrespenaren kopia bat ere. Gainera, Alsak informazio garrantzitsua parteka dezake finantza-erakundeekin, iruzurra detektatzeko eta prebenitzeko behar-beharrezkoa dela uste badu.
Agintari eskudunak: Alsak datu pertsonalak partekatzen ditu ordena publikoko indarrekin, legeak hala eskatzen duen neurrian edo delitu-egintzak eta iruzurra prebenitzeko, detektatzeko edo epaitzeko behar-beharrezkoa den neurrian. Baliteke ALSAk datu pertsonal gehiago partekatu behar izatea agintari eskudunekin, bere eskubide edo jabetzak edo bere bazkide komertzialen eskubideak eta jabetzak babesteko eta defendatzeko.
Bazkide komertzialak: Alsak beste bazkide komertzial eta operadore batzuekin lan egiten du. Bazkide komertzial horietako batzuek Alsaren zerbitzuak banatzen edo iragartzen dituzte. Horrek esan nahi du bazkide horren zerbitzuak aplikazioan integratuta daudela eta erabiltzaileari iragarki pertsonalizatua erakusteko gaituta daudela edo aplikazioaren zerbitzuak haren webguneetan eta/edo aplikazioetan integratuta daudela.
Erabiltzaileak Alsaren bazkide komertzialen plataformetako batean erreserba bat egiten duenean, erabiltzaileak emandako zenbait datu pertsonal bidaliko zaizkio. Bazkide komertzialak bezeroaren arretarako zerbitzua ematen badu, Alsak bazkideekin partekatuko ditu (beharrezkoa denaren arabera) erreserbarako garrantzitsuak diren xehetasunak, erabiltzaileari laguntza eraginkorra ematearren.
Erabiltzaileak erreserba bat egiten duenean operadore baten webgunean, har dezala denbora operadorearen pribatutasun-politikak irakurtzeko, operadoreak bere datu pertsonalak nola prozesatu ditzakeen ulertu nahi badu. ALSAk beste mugikortasun-zerbitzu batzuk eskaintzen dizkionean erabiltzaileari, erabiltzailearen informazioa bazkide komertzialekin partekatu daiteke, agindua kudeatzeko. Iruzurra detektatzeko eta prebenitzeko helburuetarako, Alsak gure erabiltzaileei buruzko informazioa trukatu dezake gure bazkide komertzialekin.
6.- DATUAK GORDETZEKO EPEA
Erabiltzaileen datu pertsonalei dagokienez, bildu diren helbururako erabili beharrekoak soilik gordetzen ditugu, hori tratatzeko oinarri juridikoari jarraikiz. Datu pertsonalak gordeko ditugu erabiltzailearekin kontratu-harremana daukagun bitartean, erabiltzaileak datu pertsonalen tratamendua kentzeko, ezeztatzeko eta/edo mugatzeko eskubidea baliatzen ez badu.
Kasu horietan, datuak behar bezala blokeatuta mantenduko ditugu, erabili gabe, erreklamazioak egiteko edo horietatik babesteko beharrezkoak izan daitezkeen bitartean, edo horien tratamendutik erantzukizun judiziala, legala edo kontratuarekin lotutakoa sor daitekeen bitartean, horri aurre egin behar bazaio eta, horretarako, datuak berreskuratzea beharrezkoa bada.
Alsak, indarrean dagoen araudian ezarritakoa beteko du, jaso zen unean izan zuen helbururako edo helburuetarako jada beharrezkoa ez den informazio pertsonala deuseztatzeari dagokionez, hura blokeatuz, datuen tratamenduaren ondorioz sor daitezkeen erantzukizun posibleei aurre egin ahal izateko, eta erantzukizun horien preskripzio epeen barruan soilik. Aipaturiko epeak igaro ondoren, informazio hori behin betiko deuseztatuko da, metodo seguruak erabiliz.
7.- INTERESDUNEN ESKUBIDEAK
Interesdunak datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko, baliogabetzeko, aurka egiteko, eramateko eta mugatzeko eskubideak erabili ahalko ditu, eta bere datuen tratamendu automatizatuan bakarrik oinarritutako erabakiak ez jasotzeko eskubidea izango du, egoki izanez gero. Horretarako, ALSA GRUPO SLUri idatzi beharko dio helbide elektronikora (asesoria@Alsa.es) edo posta-helbide honetara: ALSA GRUPO SLU, Aholkularitza Juridikoaren Saila, Calle Josefa Valcárcel 20, 28027, Madrid. Edozein kasutan, NANaren edo zuzenbidearen arabera nortasuna egiaztatzeko baliagarria den beste dokumentu baten fotokopia erantsi beharko du, eta zehaztu beharko du zein eskubide erabili nahi duen. Era berean, interesdun orok dauka Alsak haren datuen gainean egiten dituen tratamenduen gaineko baieztapena eskuratzeko eskubidea.
Interesdunek ondorengo edozein unetan baliogabetu ahal izango dute datu pertsonalak tratatzeko emandako baimena, unean uneko datuen babesari buruzko indarreko araudian ezarritako baldintzetan, baina baimen hori kentzeak ez du eraginik izango aldez aurretik egindako tratamenduaren zilegitasunean.
Interesdunak eskubidea du Datuak Babesteko Espainiako Bulegoan (www.aepd.es) edo Alsaren Datuen Babeserako ordezkariaren aurrean (dpo@Alsa.es) kexa edo erreklamazioa jartzeko.
8.- PRIBATUTASUN-POLITIKAREN BESTE XEHETASUN BATZUK
Datuen segurtasuna. Alsak indarreko legedian eskatzen diren segurtasun-mailak betetzen ditu datu pertsonalak babesteari dagokionez, betiere jasotako informazio motaren arabera; lege honetan zehazten dira segurtasun-maila horiek: 2016/679 (EB) ERREGELAMENDUA, EUROPAKO PARLAMENTUAREN ETA KONTSEILUARENA, 2016ko apirilaren 27koa, datu pertsonalen tratamenduari dagokionez pertsona fisikoen babesari eta datu horien zirkulazio askeari buruzko arauak ezartzen dituena eta 95/46/EE Zuzentaraua (aurrerantzean, Datuak babesteko Erregelamendu Orokorra) indargabetzen duena.
Alsak beste baliabide tekniko gehigarri batzuk eta eskura dituen neurriak ere ezarri ditu, bidalitako datu pertsonalak aldatzea, galtzea edo baimenik gabe prozesatzea edo eskuratzea saihesteko. Alsak erabiltzaileen datuak babesteko konpromisoa hartzen du, baina ezin du bermatu haien datuak % 100 seguruak direnik.
Haurren pribatutasuna. Aplikazioa ez da haurrentzat, eta Alsak ez du nahita biltzen 14 urtetik beherako haurren informazio pertsonala. Alsa ohartzen bada 14 urtetik beherako haur batek informazio pertsonala eman diola, neurriak hartuko ditu informazio hori ezabatzeko. Erabiltzaileak uste badu 14 urtetik beherako haur batek informazio pertsonala eman diola Alsari, Alsarekin harremanetan jarri beharko du, helbide honetara idatzita: asesoria@alsa.es
Aldaketak pribatutasun-politikan. Baliteke Alsak aldaketak egitea pribatutasun-politika honetan noizean behin. Alsak erabiltzaileari emango dio aldaketen berri, aplikazioaren, posta elektronikoaren edo beste komunikazio baten bitartez. Alsak erabiltzaileari gomendatzen dio aldian-aldian irakur dezala pribatutasun-politika hau, gure jardunbideen berri izateko. Erabiltzaileak aplikazioa erabiltzen duen bakoitzean, pribatutasun-politika hau eta haren edozein eguneratze onartzen ditu.
Harremanetarako informazioa. Erabiltzailea edozein unetan jar daiteke Alsarekin harremanetan edozein galdera edo iruzkin helarazi nahi izanez gero pribatutasun-politika honi buruz, bere informazio pertsonalari buruz, Alsaren erabilera-jardunbideei eta erabilera partekatuko jardunbideei buruz, edo baimena emateko aukerei buruz; hona hemen harremanetarako helbidea: asesoria@alsa.es
Indarrean dagoen legeriaren arabera, Alsak informazio pertsonala ezabatzeko betebeharra beteko du, informazio hori bildu zen xederako edo helburuetarako beharrezkoa ez denean. Informazioa blokeatu egingo da, baina konpainiak informazio hori gordeko du, eskatutako preskripzio-aldietan datuak prozesatzearen ondorioz sor daitekeen edozein erantzukizuni aurre egiteko. Preskripzio-aldi horiek igarotakoan, informazioa behin betiko ezabatuko da, metodo seguruak erabiliz.