Os campos con (*) son obrigatorios.
Facer unha reclamación
Campo requirido.
Campo obligatorio
Campo obligatorio
Campo obrigatorio
Campo obrigatorio
Campo obrigatorio
Campo obrigatorio Documento inválido; utilice o formato: 12345678A Documento inválido; utilice o formato: X12345678A Documento inválido
Campo obrigatorio Formato incorrecto
Demasiados caracteres Faltan caracteres Formato incorrecto

Datos do servizo

Para poder tramitar a reclamación, é OBRIGATORIO que nos indiques o localizador do servizo obxecto da túa queixa, pois este dato posibilitará o adecuado trámite da túa solicitude. No caso de non dispoñer do título da viaxe, para formular unha reclamación debes dirixirte a un punto de venda Alsa.

Campo requirido.

Ficheros*

Campo obligatorio
Campo requirido.
Campo requirido.

Para estar informado do estado da súa queixa ou reclamación, chame ao (+34) 91 020 7007 (atención 24 h) e indique o número de referencia que se lle facilitou.