Servicios de apoyo y asistencia durante el viaje

O pasaxeiro debe ter en conta as seguintes condicións:

  • Debes chegar ao peirao 15 minutos antes da hora de saída.
  • Inclúe axuda para embarcar e desembarcar, axuda para localizar o asento e axuda coa equipaxe en orixe, destino e paradas de descanso. Se es usuario de cadeira de rodas ou scooter e queres viaxar nun asento do autobús, debes poder realizar o traslado de xeito independente ou levar un acompañante que che axude a facelo. Pola súa seguridade, o noso persoal non poderá realizar este traslado. (Ver apartado Prazas para PMRSR e Prazas para PMR).
  • O servizo non inclúe a prestación de axudas de mobilidade ou asistencia durante as paradas intermedias. Non proporciona acompañamento nin na estación nin a bordo, nin axuda para comer, beber ou ir ao baño. Se é necesario, o viaxeiro deberá ir acompañado.
  • Dispoñible en todas as seccións da ruta:
    • Madrid - Granada
    • Almería – Murcia
    • Granada – Aeroporto de Granada
  • O acceso a estes servizos require reserva previa a través dos nosos puntos de venda, na nosa web ou chamando ao teléfono de atención ao cliente 91 020 7007.