Bilbao - Servizos urbanos
Buscador
Bilbobus xestiona os servizos de autobús urbano e bus turistico da cidade de Bilbao.
Aquí podes atopar todo o información sobre liñas, horarios, tarifas e novas relacionadas con ela.
Accesibilidade e necesidades especiais
Nos servizos de transporte urbano de Bilbao traballamos para garantir o acceso a o servizo de transporte a todas as persoas, á marxe da súa idade ou capacidade de movemento. O obxectivo é que poidan gozar dos servizos nas mesmas condicións de seguridade, igualdade e confort, coa maior autonomía posible.
Por iso, todas as liñas, tanto as urbanas como do bus turístico, son accesibles.
Para calquera dúbida ou suxerencia sobre os servizos adaptados para viaxeiros con discapacidade, contacta connosco a través de o teléfono de atención 94 685 50 00 (94 479 09 81 fose de horario da Oficina de Atención ao Cliente).
Toda a frota de os servizos de transporte urbano de Bilbao é accesible, contando cos seguintes elementos:
- Prazas especiais para persoas de mobilidade reducida en cadeira de rodas ou escúter. Os buses dispoñen 1 ou 2 prazas, segundo o modelo.
- Asentos preferentes para persoas de mobilidade reducida, maiores con problemas de mobilidade, mulleres embarazadas e persoas con nenos pequenos.
- Sinalización exterior indicativa de vehículo accesible.
- Pulsador exterior de solicitude de acceso a través de rampla ou plataforma.
- Rampla ou plataforma elevadora, segundo o modelo.
- Sistema de arrodillamiento do bus.
- Pulsador interior de solicitude de parada.
- Chan antiescorregadizo.
- Sistema de barras e asideros.
- Bordos dos chanzos sinalizados.
- Información visual e sonora das paradas.
Para saber as condicións e características da túa viaxe en cadeira de rodas ou escúter, por favor, consulta nostra web Prazas especiais.
Os cans de asistencia, incluídos cans de apoio a persoas con trastornos diabéticos e epilépticos, poden viaxar no interior do autobús sen custo algún.
Deben sentar no chan, aos pés do pasaxeiro.
É obrigatorio que o can leve a súa correa e toda a súa documentación, especialmente a que o acredita como tal, xa que pode ser requirida polo persoal de BILBOBUS no momento de acceder ao bus.
- Atención presencial na Oficina de Atención ao Cliente ( OAC), que é unha instalación accesible. Dispón de bucle de indución magnética para facilitar a comunicación con persoas con discapacidade auditiva. Dirección: Licenciado Poza 8. 48008 Bilbao. Horario: De luns a venres: 7:30-20:00. Sábados: 9:00-20:00. Domingos e festivos: 9:00-14:00.
- Servizo de vídeo-interpretación en lingua de signos española para facilitar que as persoas xordas ou con discapacidade auditiva teñen o mesmo acceso á información que o resto dos nosos usuarios. Podes acceder a través da web de BIOBIDE ou a de BILBOBUS.
- Utilización de portas de acceso a conveniencia. As persoas con mobilidade reducida poden utilizar a porta de saída para entrar no autobús e no interior utilizarán o lugar reservado para elas. Ademais, cando sexa necesario, as persoas con mobilidade reducida poderán saír pola porta de entrada.
- Aproximación á parada. O condutor ou condutora achegará o máximo posible o autobús á parada para facilitar a subida e baixada.
- Prioridade no embarque e desembarque. As persoas que van en cadeira de rodas teñen prioridade para subir ao autobús. No desembarque, primeiro baixarán as persoas con mobilidade reducida e logo, subirá o resto de persoas que están na parada.
- Gratuidade para acompañantes de persoas de mobilidade reducida. Poderán viaxar gratuitamente as persoas invidentes e as que acompañen a persoas de mobilidade reducida que se despracen en cadeira de rodas ou escúter.
O persoal en contacto cos usuarios recibe formación específica para atender a persoas con discapacidade.
Os servizos foron deseñados seguindo os requisitos de Normas de Accesibilidade Universal, como a UNE 170001, e están en proceso de certificación por AENOR.