Procés de compra de billets per a Persones en Movilitat Reduïda en Cadira de Rodes (PMRCR), transferència i acompanyant
Anar a versió en castellà d'esta pàgina
Els nostres servicis de les concessions CV-202 i CV-302 són accessibles a viagers en cadira de rodes, sempre i quan es reserven en una antelació de més de 36h segons estipula la llegislació vigent.
Pots reservar de manera directa, en la nostra web, taquilles i atenció telefònica, la teua plaça per a cadira de rodes, transferència i acompanyant en aquells servicis identificats en este símbol:
En qualsevol cas, si desiges viajar en algun horari que no conte en este símbol, posa't en contacte en la nostra taquilla o teléfon d'atenció al client (+34 900 814 114) i faran les gestions oportunes per a facilitar-te el servici solicitat o oferir-te una alternativa que responga a les teues necessitats.
A continuació t'expliquem de manera detallada cóm realisar esta reserva en els nostres canals:
En Alsa hem redissenyat el procés de compra per a identificar, en un màxim de 3 preguntes, tot que necessites per a viajar en nosatres.
En primer lloc, selecciona l'orige-destine i la data de viage que desiges i pulsa BUSCAR.
En la pantalla de selecció d'horaris, selecciona el que tinga el símbol de la cadira de rodes:
Abans de donar-li a CONTINUAR, activa el botó junt a la pregunta "¿Viaja alguna persona en cadira de rodes?"
En eixe moment, apareixerà una finestra emergent en 3 preguntes que busquen averiguar:
1. Si vas a dur la teua cadira de rodes en l'espai *PMRSR o en el maleter. D'esta manera, adequarem el vehícul conforme a l'espai que necessites, i et reservarem la butaca o l'espai que més et convinga.
En este cas és molt important que conegues les condicions d'accés de la teua cadira de rodes als nostres vehículs.
Si la teua cadira no complix alguna de les condicions per a viajar a bordo, deu viajar en el maleter.
2. Si vas a voler transferir-te a una butaca convencional. Aixina podrem reservar-te, sense cost adicional, la butaca més pròxima a l'espai PMRCR.
Per llimitacions tècniques dels vehículs, este assent es troba a l'atre costat del passadiç, en la posició més propenca a l'espai PMRCR.
Atenció:
- Per raons de seguritat, tant del viager com del personal de *Alsa, la transferència la deu realisar el viager pels seus propis mijos o en ajuda del seu acompanyant.
- La distància fins a la butaca i la diferència d'altura des del passadiç al nivell a on s'ubiquen les butaques, pot variar en funció del model. Consulta més informació.
3. Si vas a necessitar un acompanyant que t'ajude a transferir-te des de la cadira de rodes, o a embarcar si preferixes deixar-la en el maleter. En este cas, des de Alsa oferim un billet gratuït per a que pugues dur en tu a la persona que t'assistixca en este procés.
Al teu acompanyant se li assignarà la butaca contigua a la de transferència. Per raons de seguritat, este acompanyant deurà viajar en tu per si necessites assistència en les parades intermiges o per si sorgira algun imprevist durant el servici.
A continuació t'indiquem les respostes que deus complimentar en el formulari web en funció de quin és la teua situació particular:
Si viages en la teua cadira de rodes en l'espai PMRCR i no et vols transferir:
Recorda que:
- La teua cadira de rodes deu complir les condicions d'accés a l'habitàcul de passagers: dimensions, pes i norma ISO 7176. Consulta més informació.
- Per a poder confirmar el servici, deixa-nos un número de teléfon vàlit. El nostre equip d'operacions et cridarà per a confirmar lo que necessites i adaptar el servici segons corresponga.
Si viages en la teua cadira de rodes en l'espai PMRCR i et vols transferir, pero no necessites a un acompanyant que t'ajude a fer-ho:
- La teua cadira de rodes deu complir les condicions d'accés a l'habitàcul de passagers: dimensions, pes i norma ISO 7176. Consulta més informació.
- Deus poder transferir-te pels teus propis mijos a l'assent de transferència, ubicat a l'atre costat del passadiç. Esta plaça de transferència és gratuïta. Consulta més informació.
- Per a poder confirmar el servici, deixa-nos un número de teléfon vàlit. El nostre equip d'operacions et cridarà per a confirmar lo que necessites i adaptar el servici segons corresponga.
Si viages en la teua cadira de rodes a bordo i et vols transferir, i necessites a un acompanyant que t'ajude a fer-ho:
Recorda que:
- La teua cadira de rodes deu complir les condicions d'accés a l'habitàcul de passagers: dimensions, pes i norma ISO 7176. Consulta més informació.
- Deus poder transferir-te en ajuda del teu acompanyant a l'assent de transferència, ubicat a l'atre costat del passadiç. Esta plaça de transferència és gratuïta. Consulta més informació.
- Per a poder confirmar el servici, deixa-nos un número de teléfon vàlit. El nostre equip d'operacions et cridarà per a confirmar lo que necessites i adaptar el servici segons corresponga.
Si viages en la teua cadira de rodes en el maleter, i no necessites ajuda per a embarcar.
Recorda que:
- La teua cadira de rodes deu complir les condicions d'accés al maleter: dimensions i pes. Consulta més informació.
- Deus poder accedir pels teus propis mijos al teu assent ubicat en la part davantera de l'autobús.
- Per a poder confirmar el servici, deixa-nos un número de teléfon vàlit. El nostre equip d'operacions et cridarà per a confirmar lo que necessites i adaptar el servici segons corresponga.
Si viages en la teua cadira de rodes en el maleter i necessites ajuda per a embarcar.
Recorda que:
- La teua cadira de rodes deu complir les condicions d'accés al maleter: dimensions i pes. Consulta més informació.
- Deus poder accedir en ajuda del teu acompanyant al teu assent ubicat en la part davantera de l'autobús.
- El teu acompanyant viajarà en un desconte del 100%, en la plaça més pròxima a la teua (en funció de l'ocupació del servici).
- Per a poder confirmar el servici, deixa-nos un número de teléfon vàlit. El nostre equip d'operacions et cridarà per a confirmar lo que necessites i adaptar el servici segons corresponga.
El procés de venda en estos canals és similar al de la web, pero atés presencialment per un dels nostres agents.
En primer lloc, et preguntaran per l'orige-destine i la data de viage que preferixes.
A continuació, t'oferiran els servicis designats preferentment com PMRCR i, si anaren del teu agrade, procediran a concretar en tu el restant d'aspectes de la reserva.
Si estos servicis no responen a les teues necessitats, l'agent de venda contactarà en el nostre personal operatiu per a facilitar-te el servici solicitat o oferir-te una alternativa. En este cas, quant major siga l'antelació de la data de reserva respecte de la data de viage, més possibilitats de viage podrem oferir-te.
En funció del tipo de solicitut rebuda, pot ser que siga necessari interrompre la venda i reprendre-la en un atre moment. Serem nosatres els que nos posarem en contacte en tu per a continuar en la reserva en funció de les noves opcions disponibles.
Una volta acordada la data/hora de viage, el nostre personal d'atenció et preguntarà:
1. Si vas a dur la teua cadira de rodes en l'espai PMRCR o en el maleter. D'esta manera, adequarem el vehícul conforme a l'espai que necessites, i et reservarem la butaca o l'espai que més et convinga.
En este cas és molt important que conegues les condicions d'accé de la teua cadira de rodes als nostres vehículs.
Si la teua cadira no complix alguna de les condicions per a viajar a bordo, deu viajar en el maleter.
2. Si vas a voler transferir-te a una butaca convencional. Aixina podrem reservar-te, sense cost adicional, la butaca més pròxima a l'espai PMRCR.
Per llimitacions tècniques dels vehículs, este assent es troba a l'atre costat del passadiç, en la posició més propenca a l'espai PMRCR.
Atenció:
- Per raons de seguritat, tant del viager com del personal de *Alsa, la transferència la deu realisar el viager pels seus propis mijos o en ajuda del seu acompanyant.
- La distància fins a la butaca i la diferència d'altura des del passadiç al nivell a on s'ubiquen les butaques, pot variar en funció del model. Consulta més informació.
3. Si vas a necessitar un acompanyant que t'ajude a transferir-te des de la cadira de rodes, o a embarcar si preferixes deixar-la en el maleter. En cas que necessites ajuda, des de Alsa oferim un billet gratuït per a que pugues dur en tu a la persona que t'assistixca en este procés.
Al teu acompanyant se li assignarà la butaca contigua a la de transferència. Per raons de seguritat, este acompanyant deurà viajar en tu, per si necessites assistència en les parades intermiges o per si sorgira algun imprevist durant el servici.
En qualsevol cas, és IMPRESCINDIBLE que nos facilites un número de teléfon vàlit per a que pugam confirmar en tu la reserva i les teues necessitats de viage. En cas contrari, la reserva no podrà ser confirmada.
També utilisarem este teléfon per a avisar-te en cas que ocorreguera algun contratemps en el servici o en la teua reserva.