Preparació del viage per a viagers en cadira de rodes (PMRCR)
Anar a versió en castellà d'esta pàgina
En quant termines la compra del teu billet, el nostre sistema de vendes emetrà una alerta automàtica a tots els departaments implicats per a que organisen el servici segons les teues necessitats.
Esta organisació inclou, entre uns atres, els següents elements:
- Autocar accessible en plataforma elevadora per a l'embarque del viager en cadira de rodes. Prèviament, haurem retirat les butaques necessàries per a habilitar l'espai a on s'ubicarà la cadira de rodes i que anirà ancorada al sol del vehícul segons normativa.
Consulta tota la informació sobre els requisits que deu complir la teua cadira de rodes per a viajar en l'espai PMRCR. - Personal de conducció al que se li haurà avisat prèviament de la teua reserva per a que et facilite l'embarque en antelació suficient. Contem en procediments i instruccions detallades per a totes les fases del viage i tots els tipos de servicis i vehículs.
- Parada/dàrsena accessible per a que pugues utilisar la plataforma d'accés a l'autocar, és necessari que la parada o la dàrsena de l'estació complixca certes dimensions mínimes, per lo que nos assegurarem de que el teu servici arranca i finalisa en parades adequades.
Per llimitacions físiques d'algunes parades o estacions, la gestió de les quals és responsabilitat d'entitats externes a Alsa, en alguns destins no anem a poder oferir-te un servici accessible. Estem treballant per a que estes entitats actualisen quant abans estos espais per a fer-los adequats per a tots. - Rampa auxiliar per a carregar en el maleter els elements d'ajuda a la movilitat. Per a facilitar l'embarque/desembarque d'estos elements, contem en les nostres instalacions principals en rampes plegables auxiliars que es reserven de manera automàtica en el mateix moment de la compra del billet.
Ademés, hem instalat en la nostra flota accessible, un sistema adicional de anclages i subjecció per a assegurar estos elements de movilitat en un espai reservat en el celler.
Consulta més informació sobre els requisits que deu complir la teua cadira de rodes per a viajar en el maleter.
Nota: el personal de conducció et preguntarà sobre el maneig de la cadira per a poder guardar-la en el maleter de forma adequada.
IMPORTANT: per a assegurar-nos de que el servici que estem organisant respon a les teues necessitats, contactarem en tu per teléfon en antelació suficient abans del viage.
Per tant, és IMPRESCINDIBLE que nos facilites un número de teléfon vàlit per a que pugam confirmar en tu la reserva.En cas contrari, la reserva no podrà ser confirmada.
També utilisarem este teléfon per a avisar-te en cas que ocorreguera algun contratemps en el servici o en la teua reserva.
Per la teua part, és necessari que t'assegures de que la teua cadira de rodes complix en les restriccions d'accés per pujarr a bordo o en el maleter, i que et presentes en 30 minuts d'antelació per a embarcar. En el cas dels servicis prestats en Valéncia, podràs presentar-te en 15-30 minuts d'antelació.
Si tingueres alguna atra necessitat o circumstància que consideres important que conegam, per favor comunica-li-la al nostre personal durant la compra o posa't en contacte en nosatres en el +34 900 814 114.