Necesidade de viaxar acompañado, con asistencia ou persoa de apoio
Por razóns de seguridade, debes viaxar obrigatoriamente cun acompañante maior de 16 anos se necesitas axuda para:
- Comunicarte ou comprender indicacións do persoal que afecten a seguridade.
- Comer, beber ou ir ao baño durante a viaxe.
- Transferirte desde unha cadeira de rodas/escúter a unha butaca.
- Subir polas escaleiras.
En calquera caso, o acompañante deberá contar co billete correspondente e permanecer durante todo o traxecto co viaxeiro ao que asiste.
Se tes unha discapacidade intelectual ou do desenvolvemento, cun grao de minusvalía igual ou superior ao 33 %, vas poder viaxar coa túa persoa de apoio no mesmo autobús con algúns beneficios.
A túa persoa de apoio poderá viaxar gratis contigo e ti terás un 15 por cento de desconto no teu billete.
Este desconto vale para todos os percorridos que realiza Alsa entre diferentes provincias e para algúns servizos rexionais en España.
Por exemplo, cando un billete custa 20 euros, ti só pagarás 17 euros e o teu acompañante viaxará gratis.
Consulta a forma de solicitar este desconto.
Os cans de asistencia, incluídos cans de apoio a persoas con trastornos diabéticos e/ou epilépticos, poden viaxar no interior do autobús sen custo ningún e sen necesidade de reserva previa, coas seguintes condicións:
- Deben sentar no piso, aos pés do pasaxeiro.
- É obrigatorio que o can leve a súa correa e toda a súa documentación, especialmente a que o acredita como animal de asistencia, dado que pode ser requirida polo persoal de Alsa no momento do embarque.
- A acreditación que deben levar estes é un carné expedido pola Consellería competente, e un distintivo de identificación oficial que debe levar o can nun sitio visible.
Alsa ofrece, en determinadas rutas, servizos de apoio destinados a pasaxeiros con mobilidade reducida, de idade avanzada e con discapacidade. Estes servizos poderanse seleccionar durante o proceso de compra naqueles traxectos nos que estea dispoñible.
Servizo de asistencia en embarque e desembarque
Trátase dun servizo sen custo adicional que INCLÚE asistencia para:
- Embarcar e desembarcar.
- Localizar a praza asignada.
- Colocar a equipaxe en orixe, destino e paradas de descanso.
O servizo NON INCLÚE:
- Préstamo de elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias.
- Acompañamento nin na estación nin a bordo.
- Asistencia para comer, beber ou ir ao aseo. En caso necesario, o viaxeiro deberá ir acompañado.
- Axuda para realizar a transferencia. No caso de que sexas usuario de cadeira de rodas e desexes viaxar nunha butaca do autobús deberás poder realizar a transferencia de forma autónoma ou levar un acompañante que che axude a facelo. Consulta toda a información.
Este servizo está dispoñible en todos os traxectos das rutas con orixe ou destino nas estacións indicadas:
- Madrid - Granada. Nas estacións de Madrid e Granada.
- Almería - Murcia. Nas estacións de Almería e Murcia.
- Granada – aeroporto Granada. Na estación de Granada.
- Se desexas utilizar este servizo, por favor, ten en conta as seguintes condicións:
- Debe presentarse na dársena 30 minutos antes da hora de saída.
- O acceso a estes servizos require reserva previa, cunha antelación mínima de 24 h, a través dos nosos puntos de venda, na nosa páxina web, na app ou no teléfono de atención ao cliente 900 814 114.
Consulta máis información de como mercar este servizo.
Servizo de asistencia en embarque e desembarque con acompañamento en estación
Trátase dun servizo sen custo adicional que INCLÚE asistencia para:
- Embarcar e desembarcar.
- Localizar a praza asignada.
- Colocar a equipaxe en orixe, destino e paradas de descanso.
- O percorrido pola estación desde o punto de encontro definido, axudando a salvar as barreiras de accesibilidade.
- Manexar, dentro das posibilidades, a equipaxe do viaxeiro no percorrido pola estación.
O servizo NON INCLÚE:
- Préstamo de elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias.
- Acompañamento no interior dos baños da estación nin a bordo.
- Asistencia para comer, beber ou ir ao aseo. En caso necesario, o viaxeiro deberá ir acompañado.
- Axuda para realizar a transferencia. No caso de que sexas usuario de cadeira de rodas e desexes viaxar nunha butaca do autobús, deberás poder realizar a transferencia de forma autónoma ou levar un acompañante que che axude a facelo. Consulta máis información.
Este servizo está dispoñible no traxecto Murcia-Almería, nas estacións de Murcia e Almería, non nas paradas intermedias.
Se desexas utilizar este servizo, por favor, ten en conta as seguintes condicións:
- Debes presentarte no punto de encontro 30 minutos antes da hora de saída. Un axente de Alsa contactará contigo para concretar o punto de encontro na estación.
- O acceso a estes servizos require reserva previa, cunha antelación mínima de 24 h, a través dos nosos puntos de venda, na nosa páxina web, na app ou no teléfono de atención ao cliente 900 814 114.
Consulta máis información de como mercar este servizo.
Servizo de acompañamento a bordo
Trátase dun servizo, con custo adicional, que INCLÚE asistencia para:
- Embarcar e desembarcar.
- Localizar a praza asignada.
- Colocar a equipaxe en orixe, destino e paradas de descanso.
- As túas necesidades a bordo, durante toda a viaxe.
O servizo NON INCLÚE:
- A posta á disposición de elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias.
- Axuda para realizar a transferencia. No caso de que sexas usuario de cadeira de rodas e desexes viaxar nunha butaca do autobús, deberás poder realizar a transferencia de forma autónoma ou levar un acompañante que che axude a facelo. Consulta máis información.
Este servizo está dispoñible no servizo Madrid-Guadalaxara.
Se desexas utilizar este servizo, por favor, ten en conta as seguintes condicións:
- Debes presentarte na dársena 15 minutos antes da hora de saída.
- O acceso a estes servizos require reserva previa, cunha antelación mínima de 48 h, a través dos nosos puntos de venda, na nosa páxina web, na app ou no teléfono de atención ao cliente 900 814 114.
Consulta máis información de como mercar este servizo.